Zimowe Szaleństwo Szklarska Poręba 21-23.01.2011 r. W piątek wraz z wyjazdem na Zimowe Szaleństwo nastąpił powrót zimy. Po zakwaterowaniu się w pokojach Ośrodka „Świteź” większa część grupy wyruszyła na Wysoki Kamień, który jest jednym z najlepszych punktów widokowych w rejonie Szklarskiej Poręby. Trudy wędrówki po świeżym śniegu miał wynagrodzić odpoczynek w nowo powstałym schronisku. Niestety było ono na głucho zamknięte. Widoków też nie mogliśmy podziwiać bo szczyt przykryły gęste chmury. Nie zraziło to jednak nikogo. Po zejściu do miasta znaleźliśmy sympatyczny lokal w którym obejrzeliśmy zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem. Kibicowaliśmy tak mocno Adamowi Małyszowi, że wygrał. Zadowoleni wróciliśmy do ośrodka, gdzie czekał Nas bankiet oraz sympatyczny zespół muzyczny przy którym bawiliśmy się na parkiecie do późnych godzin nocnych.
  Sobotni poranek przywitał Nas pięknym słoneczkiem i pięknymi widokami. Po śniadaniu wyruszyliśmy do Jakuszyc, które są „stolicą” narciarstwa biegowego. Wędrowaliśmy pięknym, widokowym szlakiem do dawnej osady szklarskiej – Orle. Tam w stacji turystycznej „Orle” odpoczęliśmy przy pysznym jedzeniu i gorących napojach i udaliśmy się w drogę powrotną do Jakuszyc. Drogę z Jakuszyc do Szklarskiej Poręby pokonaliśmy uruchomioną po 63 latach przerwy Koleją Izerską. I znowu w tym samym lokalu kibicowaliśmy Adamowi, ale chyba za słabo. Powracamy do ośrodka. Po obiadokolacji spotykamy się wszyscy na sali, gdzie po odśpiewaniu klubowego hymnu jest mała uroczystość a mianowicie przyjęcie do KTP „Sznurówa” nowej osoby. Tą osobą jest 7-letnia Małgosia Dobrucka. Dalszy czas wypełniają nam różne konkursy zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Są oczywiście śpiewy do późnych godzin a to za sprawą Kolegi Marka Kowalika, który nam pięknie przygrywał na gitarze.
Niedziela z kolei przywitała Nas szarą aurą. Po śniadaniu udaliśmy się na Wodospad Szklarki, gdzie obowiązkowo robimy fotki. Następnym przystankiem jest Muzeum Ziemi, które zachwyca swoimi zbiorami najwybredniejsze gusta. Ostatnim etapem jest Leśna Huta, gdzie możemy na żywo podziwiać pracę szklarzy produkujących szkło artystyczne.
Niestety co dobre to się szybko kończy, więc po obiedzie pakujemy się do autobusu i w pogodnych nastrojach udajemy się do Legnicy.
W imprezie udział wzięło 48 osób z czego 7 to dzieci i młodzież.