kghm1Jesienny Rajd KGHM "Polska Miedź" S.A. W dniach 20 21 września 2002 roku odbył się jak co roku rajd dla sympatyków pieszych wędrówek. Pierwszy dzień rozpoczął się dla naszej 37 - osobowej grupy z ponad 2 - godz. opóźnieniem. Organizator imprezy zapomniał wysłać autokar na miejsce startu. W naszym Klubie są jednak ludzie, dla których takie przeszkody nie są nie do pokonania. Wspaniałą inwencją popisali się koledzy: Lech Blajchert i Józef Wieczorek. Do Przesieki dotarliśmy ok. południa, skąd wyruszyliśmy "asfaltowym szlakiem" do schroniska "Odrodzenie", na Przełęczy Karkonoskiej. Część grupy odwiedziła naszych południowych sąsiadów. Wieczorem zorganizowaliśmy imprezę ze śpiewem w roli głównej. Szczególnym powodzeniem cieszył się kol. Andrzej Ossoliński, nasz nieoceniony gitarowy bard. Drugiego dnia rano, po wykonaniu pamiątkowej fotografii, cała ekipa wyruszyła czerwonym szlakiem w kierunku Śnieżki. Podziwialiśmy piękne widoki, słuchając opowieści przewodnika, kol. Waldemara Małka. W czasie odpoczynku w schronisku na Równi pod Śnieżką. Cztery osoby popisały się kondycją, wchodząc na szczyt i schodząc z niego w ciągu pół godziny. Po karkołomnym zejściu Kotłem Łomniczki, przez Wilczą Porębę do miasteczka Western City, gdzie odbyło się ończenie Rajdu. W czasie tych dwóch dni dopisała nam piękna, słoneczna pogoda. Jedynie ostatnie godziny, tak jak oficjalne ończenie Rajdu, były "pod psem", deszczowe, zimne i głodne. Klub nasz nie przejmuje się jednak takimi zdarzeniami. My będziemy miło wspominać chwile spędzone na szlaku Jesiennego Rajdu KGHM "Polska Miedź" S.A.

Do zobaczenia na turystycznym szlaku !